12 aprill 2018

"Loomakaitsjate mured ja rõõmud - kass Yoko"

Minu tänane kahekõne Kaija Paalbergiga seoses viimase Alliklepa kiisuga. Igati terve Yoko läks nimelt koju ja nüüd mõni aeg hiljem hakkas tal halvem. Uus omanik süüdistab, et andsime meelega haige looma. No ei andnud ja Kaiu Hints'i juures hoiukodus polnud tal midagi viga.

Kaija Paalberg: "Västriku tahab magama panna? Pidavat krambitama, enne pole sellist jama olnud!"


Mina: "Mingu per**e! Nemad ei otsusta midagi ja võtame mujalt ka hinnangu! Viigu Yoko Sõlesse, Vildesse või Kiirabisse!"

Kaija Paalberg: "Läheb Sõlesse, ma leppisin kokku, võtavad kohe ette."

Mina: "Väga hea, nad punnitavad viimase piirini!"

Kaija Paalberg: "Eile juba ulgusin selle Alliklepa Yoko pärast, aga täna Kaiu kirjutas, et arst ei näe põhjust teda magama panna, sest hakkas ilusti sööma. Ma olen nii õnnelik!!!"

Mina: "Ma juba eile ütlesin, et nende näitajatega on jama, aga mitte nii jama, et peaks magama panema. Sõle oli sama meelt, et nemad ei pane magama ja ei soovita ka teistel!"

Kaija Paalberg: "Yoko on super hea kass. See kes ta võttis rääkis nii minu kui ka Kaiuga nii nagu me oleks meelega haige kassi andnud!?"

Mina: "Saada ta kuradile ja nõua terve neer tagasi! Kellele ta selle maha müüs?! Enne oli ju kiisu terve! Nali! Vähemalt üritasin teha!"

Kaija Paalberg: "Nii hea, et ikka teise kliinikusse läks! No vaata kui äge ta on - need jubedad kihvad ja punnis silmad!"


Mina: "Ää pilli tüdrik! Kõik on hästi ju! APPI, ma ei taha mõeldagi, mida sa menopausi ajal tegema hakkad? Õnneks olen ma selleks ajaks vist juba surnud! Hää seegi!

Kaija Paalberg: "Mine kanni 😂😂😂 Mul lihtsalt hea meel et ta ellu jäi!!!!"