07 aprill 2018

"Heiksi blogi" rokib nagu küll!

1015 postitust
1,5 miljonit lugemist
Lugejad 10-s välisriigis. Venemaal mitte ühtegi
ca 215 000 külastust kuus

Veelkord meenutuseks, et tegemist ei ole Eestimaa Loomakaitse Liidu ametliku kanali vaid ikka minu isikliku jutuvestmisnurgaga, kus ma tõsi küll, pajatan ka liidu tegemistest päris palju! 

Arusaamatuste vältimiseks lugege palun eessõna uuesti läbi ja kui tahate ilmtingimata kellegi peale kaevata, siis rünnake ikka mind, mitte loomi vabatahtlikel alustel kaitsvat organisatsiooni:

"Jagan siin omi mõtteid elust ja loodusest. Palju pajatan ka oma suurtest sõpradest loomadest. Teinekord viskan aga niisama villast, kuid loodetavasti oskab hea lugeja lorajutu ikka ää tunda.
Siit ei leia te hoolikalt valitud sõnu ning kui asjad on omadega per**es, siis nii ma ka kirjutan. Pärast inkvisatsioonikohtu otsust pole mul enam midagi kaotada ja targem on selliseid inimesi peljata, sest nad sülitavad kõigele ja räägivad ehk isegi tõtt. Mõelge ikka kaasa ja ärge pikka viha pidage!"

Loomapiinajad, kes väidavad, et ma laiman, pöördugu loomulikult kohtusse, mitte ärgu hädaldagu niisama! L
ugejatele, kaasaelajatele ja niisama headele inimestele aga suurimad tänud!