04 veebruar 2018

"Saara uusaastasoov lõpuks täitus ja ta sai päriskoju!"

Mu daamid ja härrad! Palun teid riigihümni kuulamiseks püsti tõusta! Just nii pühalik ja pidulik tunne valitseb mu hinges kui mõnele kiisule kodu leiame. Neid on ju niiiiii palju, et iga hiirekuninga koju saamine on lausa tippsündmus ....

"Appi! Ta on veel ilusam ja armsam kui pildilt paistis. Nüüd sain endale ka elukaaslase!", on Artur Arpiainen uue pereliikme üle õnnelik.

Jesss! Üks kiisuke on kodus! Ainult 27 jäi veel meie hoiukodudesse järele. Greete Korjusele suur-suur aitäh, et aega leidis ja Saarale Haapsalust Tallinnasse küüti pakkus.



Tegelikult polnud palju puudu, et see lugu oleks hoopis teistmoodi lõppenud. Jäime transpordiga sedapuhku jänni ning meil pole ka parima tahtmise juures sellist raha, et kasse ükshaaval mööda Eestit sõidutada.

"Saarale tullakse siia järele ja siis jääb see vedamine ära!", hõiskas Kaija, et kiisule on ka teine soovija.

"Ära aja patujuttu naine! See mees nii ootab ja me ei vea teda alt!"

Ma ei taha mõeldagi, mis oleks toimunud Arturi hinges, sest ta tõesti ootas. Katrin pakkus mehele ka pisikest toidupakki kaasa.

"Olge nüüd! Mul on kõik vajalik juba ammu valmis ostetud!"

"Nii peabki!"

"Lähme nüüd tuppa. Sul on kolm tuba, kus saad ringi joosta ja mängida ning nii tore, et mul on nüüd keegi, kes mind õhtul töölt koju ootab.", võttis mehemürakas kassi kindlamalt sülle.

Ja nii nad siis kahekesi läksidki .......

Eestimaa Loomakaitse Liit soovib Saarale ja Arturile pikka iga ning mõnusat koosolemist.