21 jaanuar 2017

"Loomapiinajate nimekiri on pinnuks silmis!"

"Olen karistuse ära kandnud ja õppust võtnud. Võtke mu nimi kohe oma kodulehel olevast "loomapiinajate nimekirjast" maha, sest "googeldades" on see kõigile nähtav! Ma tahan oma eluga edasi minna ja alustada puhtalt lehelt!"

Just taolise palvega pöördutakse loomakaitse liidu poole üsna tihti. Viimane analoogne palve laekus meie postkasti üleeelmisel nädalal. Paraku on tegemist avaliku informatsiooniga ja me ei

eemalda ühtki nime.

Eelkõige ikka võrdne kohtlemine, sest kui sa ikka lõid oma koerale mitu korda noaga kõrri, siis lõid ja mingi nimekirjast eemaldamine seda tegu olematuks ei tee!

Midagi pole teha. Ka ma ise olen ju "naisepeksjana" süüdi mõistetud ja ei oma vähimatki tähtsust kas ma ka tegelikult peksin või pidin taaskord "joomahullunud" eite kinni hoidma või lõi purjus ja alalõpmata vägivaldsete meeste otsa komistav naine hoopis mind. Muide, viimane väide polnud kohtu jaoks usutav, sest see, et naine meest ründab, polevat lihtsalt "eluliselt usutav". Punkt! Aga kohus on oma otsuse teinud ja see on avalik teave ning sellega tuleb mul nüüd edasi elada, vaatamata sellele, et karistus on ammuilma kantud.

Palusin juristidel eelmisele aastale joon alla tõmmata ja siin see on. Kuigi kohus kohtleb loomapiinajaid endiselt siidikinnastes ja ilmselt enamus "keisse" kohtumajja ei jõuagi, siis ometigi on süüdimõistvaid otsuseid varasemate aastatega võrreldes rohkem. Nii et mingi areng siiski toimub ja see teeb igati hääd meelt.