22 juuni 2016

"10 juba tehtud! Kõigest 45 veel vaja ära lõigata!"


DSC_0011Operatsioon "Alliklepa kassikari" edeneb täie hooga ja eile sai MTÜ Nurru ometi rahadega esimesed 10 kiisut steriliseeritud. Tänud siinjuures jälle Kertu Jukkum'ile kaasa aitamast. Tema algatatud steriliseerimise-kastreerimisekampaania on olnud edukas ja rahvas kasutab võimalust. See on tore, et teadlikkus on tõusnud ja täna vast on juba kogu summa ulatuses kohad broneeritud. Sellest oleks jällegi omamoodi kahju, sest eile sai kokku lepitud, et täna võtame ette järgmised 10 kiisut, kui vaid rahakest jagub.
DSC_0010
Alliklepa kasside päästeingel Niina-Inessa on vastupidiselt kartusele vägagi koostöövalmis. Algselt mind küll hoiatati, et "hullu kassimuti" käest võib ka tappa saada, sest kohe väga on oma kassikarja eest väljas, aga lora puha. Tõsi, temaga on veidi raske, aga laias laastus ta kuuletub ja läbi raskuste saame hakkama küll. Niina on selle koha pealt ideaalne näide ühe kassikoloonia tekkimisest, sest kõik algas ju ainult ühest, üle aia visatud kiisukesest ja tänaseks on asi tädil ikka väga üle pea kasvanud.



"Ma oleksin ammu läinud oma linnakorterisse elama, aga olen nende kasside pantvang. Neid ma ei jäta! Minu suur hing seda ei luba, aga ma tõesti ei saa enam hakkama. Olen abi otsinud kõikjalt, aga tulutult", rääkis Niina, keda ootab ees täpselt kolme nädala pärast oma pinnalt välja tõstmine. "Mis siis kiisudest saab?"
Antud territoorium kuulub ühele pangale, kes soovib hooned maha lammutada. Loodetavasti õnnestub mul nende rahajumalatega lähiajal kohtuda, et tekkinud olukorda arutada. Lammutada nad enne sügist nagunii ei saa - seal pesitsevad pääsukesed lihtsalt ei luba! Järgmisel nädalal tuleb Eestimaa Loomakaitse Liit välja ka suurema kampaaniaga, sest muidu jääme väga jänni.

DSC_0006Suured-suured tänud puuride laenutajatele ja ilma teie operatiivse abita poleks saanud kiisusid kuidagi ravile toimetada. Kaks kliinikut nühkisid eile tööd teha nii, et otsaesised märjad, aga said kenasti hakkama. Tänaseks olen broneerinud Kopli loomakliinikus pea kõik ajad ning järgmised 10 saab ära lõigatud kas siis Nurru ometi, või juba liidu rahade eest. Et soovolinik väga kriiskama ei kukuks naissoo ahistamisest, siis täna võtame ette juba meessoost kõutsid. Nii, et puure ma veel ei tagastaks. Kellel on aga väga neid vaja, siis andku minu sõnumitesse teada, sest kommentaare ma ju ei loe.
Pärast pühi, järgmisel nädalal see kassijama jätkub, aga logistiliselt oleks mõttekas operatsioone teha juba Haapsalus ja Vihterpalus, et kütusekulusid kokku hoida ning siis hakkab nendega rohkem mässama juba Kaija Paalberg. Enne pean mõistagi kliinikutega hindades kokku leppima ja nende kasside arv on ka endiselt suur küsimärk. Vägisi tundub, et neid üksjagu rohkem kui alul arvasime. Tänud veelkord kõigile ja rokime aga edasi ning ärge unustage Eesti vanarahvatarkust:

"Enne Suurt Jaani kassidele annetatud raha tuleb jõuludeks kümnekordselt tagasi!"

Hehehee, tuleb ta jeeee, aga äkki mõni usub. :)

Eestimaa Loomakaitse Liit



EE742200221052074915 (Swedbank)



EE441010220252652225 (SEB)



Selgitus: "50 kassi ravikulude katteks"