14 veebruar 2016

"Head sõbrapäeva! Mis mõttes?"

Valentinipäeva mõtteks on lähedasi inimesi meeles pidada. Algselt oli päev pühendatud siiski ARMASTUSELE ja KALLIMALE, kellele anti oma tunnetest märku. Lääne-Euroopas ja Ameerikas ongi see päev eelkõige just armastusavalduste, kihlumis- ja pulmapäev. Täna on mulle üsna palju soovitud hääd sedasamust päeva ja sestap mõtlengi, et on see nüüd mingi nali või? Kas ma tõesti olen niiiiiiiiiiiiii paljudele lähedane sõber? Kas tõesti niiiiiiiiiiiiiii paljud naised tahavad minuga täna kihluda või abielluda või armastust avaldada? Issand halasta!



Tegelikkuses on ju meil absoluutselt ükskõik kuidas siis nn "lähedastel feissari sõpradel" läheb. Me pole päriselus kohtunudki. Me tea teineteisest elemetaarseid asjugi. Karm, aga nii see on. Mul oli senini kaks sõpra. Mõlemad kooliajast pärit, nii et aastakümnete pikkune tutvus. Me ei soovi teineteisele eriti kunagi midagi, aga tean, et kui suur sitt on majas, siis on nad alati olemas. Naisi pole ma kunagi osanud väga sõpradena võtta või omamoodi isegi olen, aga seda oli kuidagi veider tunnistada. Samas elu teeb kogu aeg korrektiive ja kurikuulsa "naisepeksusaaga" vältel sain aru sellest, kes on ka tegelikkuses mu sõbrad. Veidral kombel olid sel raskel ajal mu kõrval kõige rohkem just naised, keda ka siiralt huvitas kuidas ma hakkama saan? Nad valasid pisaraid mu tervise pärast muretsedes. Nad uskusid mida rääkisin. Mõnede naistega olin ennemalt suhtes olnud. Teised kellele korda läksin tulid aga justkui taevast ja poleks iial osanud arvata, et neil võiks minust sooja või külma olla. Nad olid PÄRISELT olemas!

Täna ma neile Head sõbrapäeva ei soovi. Nad ei soovi ka mulle ning seda pole tegelikkuses ka vaja, sest me teame ju, et häda korral oleme teineteisele olemas. Aitäh, Rein, Eneli, Loone, Piret, Pille, Kadri, Christine, Krista, Kylliki, Reet ja mõned teisedki - mõnusat püha- ning kõiki teisi päevi Teile! Loomulikult soovin ma ka teistele ainult head ja mingu ka teil hästi. Mul ei ole päris savi kuidas teil läheb ja aitan igati kaasa kui saan, aga kas ma ka nahast välja poeksin? Aus vastus on see, et vaevalt küll. Lisaks, mida ma ka teie muredest tean - ma pole ju sõber kellele te saladusi usaldate, kellele oma hädadest kurdate …………………..

„Huraaaaa, mul on maailma parimad sõbrad ja kõike head teile!“, hüüatavad nii mõnedki täna siin Facebookis. Kohe 4000 sõpra ja nii ongi või? Tõsiselt? Mu head feissari tuttavad, ärge palun solvake neid inimesi, kes on teie kõrval ka päriselt nii heas kui halvas! Ärge pilage neid, kellele te ka tegelikult korda lähete! Ärge aidake „sõpruse“-mõiste deformeerumisele kaasa! Ma tõesti väga palun. Helistage parem oma tegelikele sõpradele ja küsige kuidas neil läheb. Küsige kuidas tervis on, küsige kas neil ka kõht täis on. Öelge, et olete olemas ja soovige lihtsalt Head pühapäeva! Vat see oleks vägev ja ilus ning just nii PÄRISSÕBRAD teevadki!