04 aprill 2018

Cathy 26! Katame jälle laua!

Mul on jube lihtne sünnipäevade meelespidamistega - lapselapsed on kõik ilmavalgust näinud 15-dal kuupäeval ja ainult kuuga ei tohi mööda panna. Soome pere synttärit on aga kõik kevadel ja märtsis-aprillis tasub alati sinna minnes tort ühes võtta - kellegil ikka pidupäev on ja ei oma vähimatki tähtsust kellel.

Alles hõiskasin Andrease pärast, täna on Cathy kord õnnitletud saada. Mida ma oskan kosta? Kah üliempaatiavõimeline tüüp, ainult selle vahega, et mina jauran loomadega, aga tema otseselt vanainimestega. Uskumatu lugu, aga talle kohe meeldib see töö. Psühhiaatri juurde on vist juba hilja minna?


Cathy on täna Soome riigi üks ihladusväärsemaid naisi ja see on puha minu, kurja vaeva nägija, töö ja vaev. Kes õpetas Cathyt armsalt ropendama? Mina! Kes õpetas toidulauas seksikalt ninas "sorkima"? Mina! Kes andis edasi hädavajaliku teadmise, et mehed on vaid elatusvahendid? Mina! Kes valas esimese pitsi likööri ja sebis lapsele kotikese kokaiini kooli kaasa? Mina! Kes õpetas valetama? Mina! Mehi sebima? Jälle mina!

Nende ja tuhandete teiste tarkade nõuandmiste ja hea kasvatuse taga olen mina ja ainult mina. Emme oli sel ajal, ei mäletagi enam täpselt, aga kuskil mujal ja kasvatas ilmselt kellegi teise lapsi. Vist kasvatas ......

Nagu te väga targasti märkasite, siis emme roll nende ülimalt oluliste teadmiste edasi andmisel sisuliselt puudus, aga eks see ole ka ajamärk. Mehed ongi tänapäeval paremad lapsevanemad, koduhoidjad, puhtuse ja truuduse kandjad ning ilma issi targa nõuta ei saa ükski tütar elus hakkama!

Aeg ikka lendab, 26! Puhta vanamutt juba, aga ikkagi oma kullakene!
Hip-hip-huraaa! Katame laua! Kalli-ralli pisike!