18 märts 2018

"Soh, nüüd sain veel suu ja sõrataudi ka endale"

Sedapuhku õnnestus mul siis räpasemast räpasemast "kutsikavabrikust" lisaks satikatele ka mingi neetud tõbi külge saada! Minuga kaasas olnud naistel vist pole, aga neil on ka tugevam immuunsüsteem.

Nahk on laiguline, kuivab ja praguneb. Eile õhtul lõi välja. Paras lollile, kes kindaid kasutada ei mõista ja kõik koerad ilmtingimata sülle peab võtma! Nad on ju nii nummid, et tahaks kohe musu anda. Säh mulle ja ilmselgelt sel suvel ei musuta minuga keegi ...


See muidugi näitab taas naiste totaalset rumalust, sest mingis teadustehnilises raamatus kirjeldati väga selgelt, et konna, eriti aga kärnkonna musutamine, toob suure õnne ja rikkuse majja.

Öösel hakkasin otsima uusi väljakutseid, sest mõnda aega oleks mul vast targem lastest ja loomadest eemale hoida. Äkki nakatan neidki. Positiivne mõtlemine on oluline ja taas oli sellest abi. Igatahes leidsin, et Hollywoody's otsitakse peaosalisi filmidesse "Kaunitar ja koletis" ja "Muumia 23"


Kuna ma pean end täna nagunii sidemetesse mähkima, siis viimasesse filmi sobiksin nagu valatult või mida teie arvate? Kõige hullemad ongi käed ja jalalabad. Kehal on praegu vaid mõned üksikud laigud, aga loodetavasti tuleb neid juurde, sest vastasel juhul ma äkki peaosa ei saagi. Igaks juhuks helistasin ka perearstile.

"Ja-jah, see on tõsine lugu Valner. Suu ja sõrataud ilmselt. Kõige kiirema ja odavama ravi tagaks jäsemete amputeerimine. Kas paned aja kinni?"


Ei pane ma mingit aega kinni, sest ilmselgelt on see arstionu puhteestlaslikult kade ja tahab lihtsalt minu üleilmselt kuulsaks saamist ja meeletut rikastumist takistada. Ma näen sind läbi valges kitlis tõbras!