21 detsember 2016

"Kes või mis elukas on tunnihobune?"


Tunniobene on ikka seesuksu, keda saab tunni kaupa rentida. Lärm Tartu hobuste ümber paisub ja infot muudkui laekub. See teeb mõistagi head meelt.
Mõned mulle saadetud repliigid:

"Minu lahkumise põhjus oli, et ma ei suutnud vaadata seda kuidas üks hobune teeb kella 13.00-21.00 trenni. Ja kui midagi öelda sellepeale, siis öeldakse vastu, et hobused jõuavad küll, nad on treenitud"

Üks ratsutaja ei saanud aru, mis oli eelmise postituse piltidel valesti, no nendel, kus see küljehaavaga obene peal. Äkki siit saab ta vastuse:

"Pakkusin mingi aeg neile raha, et üks kena suksu ära osta, aga saadeti p....e. Nüüd see hobune nii läbi, et lapsed sõidavad kannustega, tihti hobustel küljed lõhki!"

Ja nüüd mu daamid ja härrad, lubage esitleda - tunnihobused Primas ja Kinglira. Fotod saatnud inimese kommentaar oli järgmine:
"Olen väga üllatunud, et neid pole võistlustel maha võetud. Kaugelt on näha, et loomad on kas alatoituvuses või kehvas toitumuses. Ihastes saavad hobused küll regulaarselt 3x päevas süüa, aga toidu kvaliteet on allapoole arvestust. Ma tõsiselt loodan, et selline loomapidamine kas lõppeb või paraneb jõudsalt.

Samuti Tartu ratsakooli puhul, olen kuulnud, et hobustele ei panda isegi allapanu - magavad betooni peal. Seda ei ole isiklikult küll näinud, aga info pärineb väga usaldusväärsetelt allikatelt. Tasub minna kohale nendesse tallidesse ja olukorda oma silmaga vaadata."