18 aprill 2016

"Kõik tuleb üles filmida ja sheerida!"

Tänapäeval tuleb kõik üles pildistada-filmida ja soovitatavalt ikka proffide poolt. Nii pulm kui matus. Nii õnn kui lein. Iga pisemgi asi tuleb üles filmida ja siis sheerida, et vaadake: „Siin ma nüüd suudlen 20 minutit järjepanu ja olen õnnest segane, aga nüüd ma jällegi nutan hauakivi najal juba kolmandat päeva jutti ja olen universumi kõige kurvem inime!“ See töötab. Õnn ja lein missugused ja mis peamine, kõik saavad sellest osa. „Issver, ta on nii õnnelik! Miks küll minul niimoodi vedanud pole?“, mõtlevad ilmselt paljud vaatajad. Ei tea kas just mõtlevad ka, aga vähemalt interruumis tuleb vastavaid hüüatusi nagu „Sa oled niiiiii ilus ja lausa särad!“ või „Sinu lein liigutas mind nii väga, et võtsin isegi töölt vabaks ja olen sel raskel hetkel sinuga!“, väljendada küll.



Ühesõnaga kõik tuleb üles filmida. Ja matused, see viimne teekond tuleks juba iseäranis hoolikalt üles filmida. 3-4 meeskonda ma pakuks oleks piisav – üks teeb õhukaadreid, kaks maapealseid ja kolmas team sätib juba Go Prod hauda ja kirstu sisse ….. See on reegel mille vastu tänapäeval eksida ei tohi ja kui Sa seda ei tee, siis justkui polekski olnud ei armastust, ei leina ja ilmselt ka Sind ennast mitte.
Sestap hakkasin ka kõike üles filmima. Palkasin isegi kuueliikmelise meeskonna, et uus võimalik suhe saaks ikka filmilindile lausa esimesest sekundist alates üles tähendatud. Pärast hea ju vaadata, et näe siin ma märkasin teda ja tekkiski plaan püksi pugeda. Ja siin jällegi me suudlesime esimest korda. Eks ta veidikene häiriv ole, aga ka eostamise moment tuleb sekundilise täpsusega järeltulevatele põlvedele mõeldes linti saada ja otse loomulikult lähiplaanis ka sünnitus! See on oluline ja mõelge ise kui lahe oleks seda tulevikus koos tuttavate ja perega 55 tolliselt ekraanilt jälgida!
Täna veel käin ma õnnetuna ringi, aga ma ei löö käega kaunis naine ja jätkan otsinguid - ühel päeval me kohtume, ainult sina ja mina …………… ning videoteam. Ja siis kohe-kohe jagame seda meeletut õnne ja romantilist intiimsust kõikidega .......