18 aprill 2016

Sitt peremees! Täna vist tõesti olen!

"Kes teie seast ei ole pattu teinud, visaku teda esimesena kiviga!", palus Jeesus ja sai kohe ka mõnusa lataka vastu pead. „Ema, see ei käinud Sinu kohta!“
10994070_1571817119805782_8856814610282653059_n 
„Kes teie seast on alati kõik oma koerajunnid üles korjanud, visaku esimese kiviga“, on minu versioon asjast ja sedapuhku peaksin igasuguse kiviga virutamise küll ää unustama, sest täna jäi mul eneselgi see püha kohustus täitmata.

Jalutasime hommikul Miaga ja daame tegi oma hädad kenasti ära. Korjasin mõistagi jäägid kokku ning jätkasime teed. Vastu tuli kena neidis oma koerakesega ja ka see kukkus maad väetisega rikastama. „Kas teil kotti oleks mulle anda? Unustasin enda oma koju“, palus tütarlaps. Kuna Mia oli selle murega juba ühele poole saanud, siis andsin tagavara koti hää meelega ära, sest ikka juhtub vahest, et inimene kipub tarvilise kraami maha unustama.

Mul endalgi juhtunud. Eelmisel suvel nimelt tegi Mia mingi ilge pasamaratoni ja kulutas kõik kaasa võetud kolm kotikest ära. Ja siis hakkas see kullakallis Püha rist ja viletsus, Pääskülas otse viiekordse elumaja ees taas hädale. Kotte mulle rohkem polnud ja sestap palusin oma auto poole minevalt mehelt, et ehk leiab massinast ühe. Ei leidnud, aga helistas oma naiskale ja too viskas kotikese köögiaknast alla. Vedas sedapuhku siis ja sai antud hääd eeskuju, sest mehel oli ka pisipõnn kaasas.
DSC_0003 
Ja tuleme täna siis Miaga kodu poole ja kiidame endid isekeskis kui tublid ja toredad me ikka oleme, et selle vaese neiu ja ta vahva koera ebamugavast plindrist päästsime. Ja siis see juhtus – Mia läks jälle hädale ja sealt ikka tuli! Kotte mul rohkem polnud ja nendel on ikka õigus, kes väidavad, et kui taguotsa juba välja laenutad, siis tuleb ruttu-ruttu õppida suu kaudu …..!
Ärge mind kohe veel päris risti lööge, sest vastutustundliku loomasõbrana paigaldasin ma koheselt hoiatavad sildid ja ümbritsesin „maamiini“ vastavate lintidega. Loomulikult sisestasin ka mobiili ohtliku jäätme asukoha koordinaadid, et hiljem NAVI abil see üles leida ja küll ma selle õnnetusehunniku õhtupoole ka üles korjan. Ja siis hakkan jälle targutama! Seniks aga vaadake ise kas korjate oma looma järelt või mitte - minul patusel pole praegu vähimatki moraalset õigust teie kallal ilkuda!
PS! Olgu kohe mainitud, et ka see pildil olev Mia sõber PART jättis oma hunniku vedelema. Kas seda ei peaks koristama mitte keskkonnaameti tegelased, sest metsaasukate eest vastutavad ju nemad?!