01 aprill 2016

"Moor ostis rulluisud"

Häda ikka nende naistega ja mul kohe üldse ei vea! Moor nimelt ostis enesele rulluisud ja harjutab enne tänavale minekut TOAS! Tuleb aga esikust ilge kimaga, siis magamistuppa, hüppab üle voodi ja suurde tuppa tagasi. APPI! Nüüd siis teate miks mul silmade alla kotid on tekkinud ja üleüldse naa närb välja näen – ma pole nädal otsa magada saanud.

See pole veel aga kõige hullem ja ma ei räägi praegu ka võimalikest traumadest, vaid põhimure seisneb selles, et ta pole mind testamenti kandnud! Vähe sellest! Tal pole üleüldse testamenti olemaski!!! No kurat, kuidas saab nii hoolimatu küll üks 28 aastane naine, tulevane ema ja vanaema olla? Paljukest tal jäänud on? Hääl juhul oma 60-70 aastat veel ja siis ongi kogu lugu! Aga mis saab minust, õrnast mehest, kui ta enne seda nüüd kaela murrab? Ja siis ta tuleb oma igavese armastuse mulaga: „Kuniks surm meid lahutab ……..! Oujeee, tundub et seda ei tule küll kaua oodata kui ta samas vaimus jätkab!

Tegelikult ei julge enam koju ka tullagi - äkitselt moor on ristseliti maas ja niigi hõredad luud puha pilbasteks? Häda ikka nende naistega! Mul kohe üldse ei vea!