02 september 2015

"Kepi mind! Ma olen kuulsus!"

11906785_1490424951278333_3796786132959340084_oSõnum on tähtis ja enda salasoove või tulev'ikuplaane võib täiesti vabalt presenteerida ka riietel. Pildil olev neiu TT leidis piisavalt diskreetse viisi kuidas end väljendada ja mida teistelt ootab. „Niku mind! Ma olen kuulus!“, paljastab ju vägagi peenetundeliselt tema tagasihoidliku naiseliku soovi. Ja püüa sa mitte alluda ning abivalmis olla. Kohe oled ebaviisakas mats, impotent või kibestunult võib näiteks ka öelda, et lausa vägistaja. Ja teeb ikka hinge täis küll - lebad kui meritäht taevaväravad laiali ja säh sulle kooki moosiga! S...tapea keerab lihtsalt magama ja kõik ootused-lootused haihtuvad kut hommikune udu. Loomulikult ajab hinge täis ning ma täiesti mõistan teda, mitte ei mõista hukka nagu paljud teised. Täiesti tavapärane pettunud naise käitumine ju ja mida te vingute nagu sead aia vahel!?



Tegelikult taoline julgus ja otsekohesus innustas ka mind sõnumiga särki ostma ning oli ka põhjust. Ja nimelt kohtusin eile ühe inimesega, kes juba esmakohtumisel pakkus mulle lahkelt kokaiini ja amfetamiini, kanepist rääkimata. Kogu selle kupatuse loputasime alla ohtra viinaga ja lipsu taha sai libistatud oma 2 pudelit viina …… 2 putlit näkku loomulikult. Oleksin iseenesest võinud ka ära öelda, aga ei tahtnud olla ebaviisakas ning inimest solvata. Küllap mõistate isegi, sest absoluutse enamuse jaoks on see ju täiesti normaalne käitumine.

Hommikul ärgates olin ihualasti ja kondoomid olid öökapil. Kallist naisterahvast polnud aga enam kuskil ja ega ma suurt midagi ka mäletanud. Kahtlus puges aga hinge ja küllap mind siiski ilmselt ka vägistati. Pea lõhkus ja kõik kohad olid valu täis, nii et kõik tundus loogiline. Kahtlusi süvendas veel seegi, et „väike poiss“ oli hell ja oleks justkui pliiatsiteritajas käinud. Selge see, et mingi õrn handjob või suuseks poleks nüüd küll seda teinud. Järelikult vägistati! Pagan aga tagauks kah tulitab ja ohh seda häbi otsa nüüd ilmarahva ees.

Vaatan toas ringi, voodi ees lebab koer ja padjal kass. Nemad langevad siiski ilmselt välja kuna on emased, aga mine sa tonti tea. Küllap sai selle alatu uimastamise ja seksuaalse ärakasutamisega hakkama tõenäoliselt siiski see naine! Või ei kasutatudki mind ära? Või oli see hoopis mees? Hing on haige ja häbi teil olgu nüüd süüdistama tulla, et olen a la joodik, narkar või lits! Häbi teil tõesti olgu, sest ,manustatud kogused olid ju tõesti süütud.

Õige oleks siiski minna politseisse ja avaldus teha. Aga kelle peale? Kassi, koera, selle naise või hoopistükkis siiski mehe peale? Hulluks ajab ja lähen ostan parem sõnumiga särgi. „Fucking fuck happens!“, seletab ju kõik lahti ja nii ei pea te minult enam piinlikke üksikasju pärima kui linna vahel trehvame. Pagan küll, istuda on valus …………. ja pissida ka …………….neetud vägistaja …………. pagana mälukas ,,,,, või äkki ei olegi valus ja asi on pohmakas? Vahet pole, sest pappi tahaks nende kannatuste eest ju ikka saada.

Lähen hommikul esimese asjana pollarisse ja esitan kaebuse. "Mina kaevan. Sina kaevad. Teie kaevate. Nemad kaevavad". Tundub lihtne käänamine, aga see on sügav. Lausa „FUCKING DEEP“ raisk, ütlen ma teile kui nüüd kainelt nende kaebamiste-kaevamiste ning tulev'iku-oleviku saaga üle rahulikult järele mõelda!

11899970_1490424991278329_5080483219460379535_n